Ga naar inhoud

Verplaatsen van map in slax


Aanbevolen berichten

Nadat vista mij om onverklaarbare reden geen toegang meer gaf tot een schijfpartitie was Linux mijn laatste hoop om nog toegang te krijgen. Dat lukte met een Slax live cd. Tot zover het goede nieuws. Helaas was de doelpartitie niet groot genoeg om de hele map te kunnen opnemen dus ongeveer halverwege kreeg ik de mededeling dat een ondermap niet kon worden verplaatst omdat de doelpartitie vol was. Ik had de keuze om op cancel of overslaan te drukken, overslaan leek mij een weg zonder eind, de partitie was immers vol, dus ik koos cancel in de veronderstelling dat de resterende mappen in de oude map zouden blijven staan. Helaas blijkt dat die oude map weg is, waarschijnlijk vanwege het verplaatsen, en dat de nieuwe map onvolledig is. Vraag is kan ik die resterende mappen nog ergens terugvinden bijv. in een temp map of iets dergelijks of kan ik de gehele handeling terugdraaien. Alle tips van harte welkom.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...