Ga naar inhoud

Beagle


Aanbevolen berichten

Een Beagle-dingetje staat/komt steeds in onderbalken en gaat o.a het openen van internet-pagina's af en toe zwaar vertragen. Verscheidene verhaaltjes over Beagle gelezen en ook het prog opengeklikt om te bekijken maar ik snap er geen jota van wat dat ding (ongevraagd) steeds zit te doen. Raar ook, dat ik het met " bestanden zoeken" of in Yast/software niet aantref, terwijl het toch aan boord zit. Ergens las ik dat je het ding een overzicht kunt laten maken van alle op de computer aanwezige muziekbestanden, dus niet alleen mp3 maar ook ogg en ape en flac en noem maar op .... kan dat echt in een handomdraai of kost dat uren handwerk ter voorbereiding? Als het ding voor mij echt geen nut zou hebben, hoe kan ik het dan uninstallen?
Link naar reactie
Sinds het ontvinken van de hokjes in Beagle (en computer herstart) merk ik geen activiteiten meer van dat hondje; mocht er toch weer iets van merkbaar worden dan ga ik opnieuw op zoek naar mogelijkheden tot afdoden. Edit: Inmiddels opgeruimd; het rothondje bleek toch weer o.a tijdens surfen "actief". Kennelijk was in vorige ronden mijn SUSE in minder goede conditie, Beagle en Kerry lieten zich nu moeiteloos vinden en afslachten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...