Ga naar inhoud

prullenbak legen lukt niet


Aanbevolen berichten

Wanneer ik de prullenbak wil legen via Nautilus (als root) dan krijg ik de volgende melding : "Sorry, could not display all the contents of "trash": Operation not supported". Wanneer ik de prullenbak op de normale manier wil legen krijg ik de volgende melding: "The folder "RecentDocuments" cannot be handled because you do not have permissions to read it." Ik begrijp dat ik te weinig rechten heb om de inhoud te verwijderen, echter als root lukt het op de een of andere manier ook niet. Hoe krijg ik de prullenbak nu toch geleegd? Thx!
Link naar reactie
Louke en Jolo, ik heb beide opties uitgeprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Hebben jullie nog andere suggesties? (Opm : wanneer ik nautilus als root open en vervolgens klik op 'Trash' dan verschijnt er helemaal niets! Merkwaardig want in de Trash zit toch wel degelijk een map, te weten 'Share', die ik wel kan zien wanneer ik Nautilus als non-root open.)
Link naar reactie
Een beetje bij toeval is het me toch gelukt de Trash geleegd te krijgen via de file manager "Dolphin". Even kort de instructies voor mijn succesje : 1) Installeer "Dolphin" via Synaptic 2) Open "Dolphin" als root (typ in terminal : sudo dolphin) 3) Klik op "Trash" (aan de linkerzijde) 4) Selecteer de te verwijderen mappen en/of bestanden 5) Rechtsklik nu op de geselecteerde mappen en/of bestanden en klik op 'Delete' en klik ter confirmatie nogmaals op 'Delete'. De Trash is nu leeg (als het goed is......)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...