Ga naar inhoud

SUSE 11.1: muziekbestanden opsporen/verzamelen/branden


Aanbevolen berichten

Nee, ik denk dat we niet hetzelfde bedoelen. Ik wil dat het ding na hooguit 1 druk op knop mijn schijven afzoekt naar wat er maar muziekbestand is en daar meteen een lijst van maakt. Er was 1 ding, ik meen "Mixxx" maar kan ook een andere jukebox of mediaplayer geweest zijn, die tot zoiets aanstalten maakte maar slechts mp3 pakte, geen andere zoals ape of flack. Als het inderdaad mixxx was dan is-ie nu defect, ik probeerde er zojuist mee om hem aan een map met films te laten snuffelen voor de soundtracks en nu gaat-ie niet meer open, symbooltje op cursor danst een minuutje en dan dood.
Link naar reactie
[quote:c4c4569541="willem1940"]Nee, ik denk dat we niet hetzelfde bedoelen. Ik wil dat het ding na hooguit 1 druk op knop mijn schijven afzoekt naar wat er maar muziekbestand is en daar meteen een lijst van maakt. [/quote:c4c4569541] In feite doen alle jukebox-spelers dat. Stel de hoogste map in als locatie waarin de spelers moeten zoeken en je krijgt een lijst met alle muzieknummers op je pc.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gelukt nu met Amarok: kennelijk voor het eerst, trok ik die vanuit het programma-menu open en waar ik naar op zoek was ging al vanzelf in werking. Een totale inventaris, alle muziekbestands-typen, bouwde zich op in linker kolom en bijvoorbeeld door dubbelklikken op een bestand springt het in rechter kolom / afspeellijst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...