Ga naar inhoud

thunderbird zwarte achtergrond


Aanbevolen berichten

Ik heb in Thunderbird de instellingen zo veranderd dat de achtergrond zwart is en de letters wit. Voor m'n ogen is dit veel minder vermoeiend. Wat blijkt alleen nu : de ontvangers van mijn emails ontvangen het bericht ook met een zwarte achtergrond. Mijn bedoeling is dat de ontvangers de emails ontvangen met de achtergrondkleur die zij wensen. Nou heb ik me al het leplazerus in de instellingen van Thunderbird gezocht of ik dat daar ergens kan aanpassen, maar kan niets vinden. Weet iemand misschien hoe ik mijn zwarte achtergrond kan houden, maar dat de ontvangers van mijn emails hier niet door worden gehinderd? Thx!
Link naar reactie
Zo heb ik mijn huidige instellingen ook gewijzigd (en die wil ik graag zo houden(!), dus zwarte achtergrond met witte letters) echter de ontvangers van mijn emails, ontvangen die emails ook met een zwarte achtergrond en witte letters en vragen mij of ik in een of andere rouwperiode verkeer ;-). Om mijn vraag ietwat te specificeren : hoe kan ik mijn huidige kleurinstellingen behouden en emails verzenden die de ontvangers dan met hun eigen ingestelde kleurinstellingen kunnen openen?
Link naar reactie
wat je nu in feite doet is een opgemaakte mail versturen met witte tekst en zwarte achtergrond. Gebruikers zullen die als zodanig ontvangen. Wat je beter kunt doen is bijv. compiz gebruiken en met een plugin de weergavekleuren op omgekeerd of monochrome zetten. Jij hebt dan de de weergave die je wilt: zwarte achtergrond met witte tekst, en je ontvangers zien gewoon de normale weergave.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...