Ga naar inhoud

firefox vult hele scherm


Aanbevolen berichten

Wanneer ik Firefox open op een van mijn pc's dan vult Firefox het gehele scherm. De 'taakbalken' boven- en onderin zijn niet meer zichtbaar. Verder ontbreekt bij Firefox zelf ook de titelbalk met aan de rechterkant de minimaliseer, maximaliseer en sluiten-opties. Het vreemde is dat dit dus op mijn andere pc (ook ubuntu 8.10) niet gebeurt. Ik heb al gezocht naar een mogelijke instelling die fout staat, maar kan niets vinden. Een reboot van het systeem werkt ook niet. Weet iemand hoe ik Firefox weer 'normaal' krijg? dus zonder dat het gehele scherm wordt gevuld. Thx!
Link naar reactie
[quote:331f116763="jan13011965"]Wanneer ik op f11 druk, dan verschijnt bij mij in beeld de 'volume-meter' om het geluid zachter te zetten. Firefox blijft echter het hele scherm vullen. Heb je nog een andere tip?[/quote:331f116763] Waarschijnlijk helpt dit: Firefox-scherm eerst actief maken, bijvoorbeeld door erin te klikken met de muis. Dan heeft de F11-functietoets werking binnen Firefox en niet binnen het besturingssysteem.
Link naar reactie
Aangezien ik een Mac-toetsenbord aan het bewuste systeem heb hangen, dacht ik dat daar wellicht het probleem zou kunnen zitten. Ik heb een ander toetsenbord (niet-MAC dus) aangekoppeld en dan blijkt de f11 inderdaad wel te werken! Aangezien het Mac-toetsenbord heerlijk typt wil ik die wel blijven gebruiken. Ik heb alle toetsen uitgeprobeerd om zo te ontdekken of het wellicht met een andere toets lukt, maar helaas. Geen resultaat. De vraag is nu dus : hoe krijg ik Firefox 'normaal' zonder dat het hele scherm wordt gevuld wanneer ik een Mac-toetsenbord gebruik, omdat in dat geval de f11-toets niet functionneert? Moet ik een bepaalde toetsen-combinatie gebruiken?
Link naar reactie
Nadat ik een niet-Mac-toetsenbord aan m'n systeem erbij had gehangen en de f11 toets dus wel werkte, blijkt nu dat het probleem op de een of andere manier is opgelost. Ook met het Mac-toetsenbord aangekoppeld vertoont Firefox zich nu niet meer blijvend fullscreen, maar normaal. Ik hoop dat dat zo blijft uiteraard. De oplossing zou dus deze kunnen zijn : Even een niet-Mac-toetsenbord aankoppelen > f11 toets gebruiken zodat firefox niet meer fullscreen is > niet-Mac-toetsenbord afkoppelen > pc rebooten en checken of firefox zich non-fullscreen blijft 'gedragen' met het Mac-toetsenbord aangekoppeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...