Ga naar inhoud

Administrator account verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe laptop gekocht echter voldoet deze niet naar mijn wens na gebruik. Ik wil deze dus terugbrengen, echter bij de opstart komt (zoals ik zelf natuurlijk heb gedaan) mijn emailaccount en wachtwoord om Windows 8 (en dus de laptop) op te starten. Hoe krijg ik dit nu in het geheel weg, zodat de laptop weer zonder aangemaakt account aan een volgende klant verkocht kan worden? In config scherm - accounts kan ik dit account alleen bewerken maar niet verwijderen....
Link naar reactie
[quote:1c067b5518="Den78"]Ik heb een nieuwe laptop gekocht echter voldoet deze niet naar mijn wens na gebruik. Ik wil deze dus terugbrengen, echter bij de opstart komt (zoals ik zelf natuurlijk heb gedaan) mijn emailaccount en wachtwoord om Windows 8 (en dus de laptop) op te starten. Hoe krijg ik dit nu in het geheel weg, zodat de laptop weer zonder aangemaakt account aan een volgende klant verkocht kan worden? In config scherm - accounts kan ik dit account alleen bewerken maar niet verwijderen....[/quote:1c067b5518] http://www.schoonepc.nl/windows8/gebruikersaccounts-afstellen.html
Link naar reactie
Had even naar Microsoft gebeld, zij vertelde mij ook dat ik als ik de inlognaam verander en wachtwoord uitschakel, Windows 8 toch leid naar mijn hotmailaccount omdat daar namelijk Windows 8 mee is geactiveerd. Medion heeft mij uitgelegd dat ik tijdens opstarten herhaaldelijk op F11 moest drukken en dan herstel uitvoeren zonder backup..... En dat is hij nu aan het doen......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...