Ga naar inhoud

windows 8


Aanbevolen berichten

hallo, heb een nieuwe comp met windows 8 ineens kan ik geen icoontje of app meer opendoen ook geen windows telkens zegt hij : er is geprobeerd een ongeldige bewerking uit te voeren op een registersleutel die is gemarkeerd voor verwijdering wat moet ik doen om dit op te lossen moet er bij zeggen ben een heel grote leek kan enkel met enkele progjes werken en internet alvast bedankt
Link naar reactie
Dank je wel het lukte maar nu heb ik alleen nog het probleem als ik mijn foto's wil openen zegt hij ongeldige waarde in het register wat kan ik daar aan doen als ik met de rechter muisknop een progje wil selecteren zegt terug dat hij het niet kan openen wegens het vorige probleem maar mijn apps en icoontjes krijg ik wel terug open
Link naar reactie
heb ik al geprobeerd met systeemherstel zonder resultaat begrijp het zelf ook niet alles werkt terug behalve de foto's die kan ik enkel in paint openen en niet meer met viewer of ander progje als ik op de foto klik re muisknop en kies openen met krijg ik dat weer van de registersleutel mvg maryleen
Link naar reactie
als systeemherstel niet helpt, zal die mededeling vrijwel zeker niet door/vanwege het register worden gegenereerd. dus ga je dan denken aan malware, en is een volldge scan met malwarebytes op zijn plaats: http://www.filehippo.com/download_malwarebytes_anti_malware/tech/ wat je ook kan doen is adwcleaner: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...