Ga naar inhoud

Silverlight werkt niet in IE9 / Firefox 15.0.1


anoniem

Aanbevolen berichten

Op 2 Windows 7 machines draait IE9 en Firefox 15.0.1. Op de ene machine werkt Silverlight probleemloos in IE9 / Firefox als ik op RTL Boulevard een filmpje bekijk op de andere machine word de player niet geladen in zowel IE9 als Firefox. Ik kan wel op de rechtermuisknop drukken om de eigenschappen van Silverlight op te vragen. Op de betreffende machine heb ik Silverlight al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helaas zonder succes. Als ik de systeemcheck op RTL site doe geeft hij alleen aan dat Silverlicht (lokaalsopslag) niet gedectecteerd kon worden. Echter is dit wel aangevinkt. Beide machines hebben alle updates van Java, Flash e.d. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Link naar reactie
Dank voor je reactie, maar ik had al gegoogeld en gezocht op dit forum en mogelijke oplossingen gevonden. Helaas brengt mij dat niets verder. Na Silverlight verwijderd te hebben, het register opgeschoond te hebben, de harde schijf ontdaan van een eventuele Silverlight map en alles opnieuw geinstalleerd te hebben werkt het nog steeds niet. Doe ik de systeemcheck op de RTL site dan is alles groen, dus in orde. Vervolgens heb ik Windows 7 geinstalleerd in Virtualbox om eens te bekijken of het na een schone installatie wel werkt. Ik heb na Win 7, IE9, flash en java, Silverlight geinstalleerd. Daarna RTL Gemist / Boulevard geprobeerd en als ik een video aanklik wordt de reclame wel afgespeeld, maar krijg daarna de foutmelding "Sorry! Er gaat iets fout." Het rare is dat de filmpjes op MSN wel werken. MSN maakt ook gebruik van Silverlight. Aangezien ik de indruk krijg dat Silverlight bij meerdere mensen problemen geeft zal het wel een toeval zijn dat het op de andere pc wel werkt.
Link naar reactie
Vraag is natuurlijk of je wel Java moet willen hebben in deze tijd.... :wink: Maar los daarvan zou je de indruk krijgen dat Silverlight een stuk slordig programmeerwerk is. Dit gezien het feit dat er blijkbaar meer mensen zijn met problemen t.a.v. Silverlight! [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=218362[/url] [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=217250&highlight=[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...