Ga naar inhoud

kan acrobat niet downloaden ivm uitgever in ie8


Aanbevolen berichten

Ik probeer acrobat reader te downloaden, maar krijg de melding 'deze uitgever mag geen software op uw computer downladen'. Nu heb ik opgezocht hoe ik die blokkering kan opheffen, maar dan wordt gezegd dat ik bij internet opties op het tabblad 'inhoud' op de knop 'uitgevers' moet klikken zodat ik de niet-vertrouwde uitgevers kan wijzigen. Alleen...die knop staat niet op dat tabblad bij mij. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb windows xp en internet explorer 8.
Link naar reactie
Ik weet niet of je perse de acrobat reader wilt hebben wegens bepaalde functies ofzo. Voor het bekijken van pdf bestanden zijn er legio alternatieven zoals [url=http://blog.kowalczyk.info/software/sumatrapdf/free-pdf-reader.html]sumatra pdf[/url] of [url=http://www.foxitsoftware.com/Secure_PDF_Reader/]Foxit reader[/url].
Link naar reactie
belangrijker dan alternatieven ophoesten is het onderzoek naar de vraag hoe die blokkade op je pc komt. gescand met een uptodate virusscanner? gescand met uptodate malwarebytes (knop download op http://www.malwarebytes.org/) en: zet ie eens terug naar de standaardinstelling: internetopties - geavanceerd - opnieuw instellen.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb ondertussen sumatra gedownload om pdf's te kunnen bekijken dus dat lukt gelukkig weer. Alleen nu heb ik hetzelfde probleem bij adobe flash player. Dus inderdaad, ik zou er graag achter komen hoe ik die blokkade eraf krijg. Ik heb nu avast geinstalleerd en een scan uitgevoerd, hij vindt een hele lijst met files die niet gescand konden worden omdat er een wachtwoord vereist was (verder vindt ie geen virussen). Die lijst wil ik graag in een kluis doen, maar dat lukt me niet (kan die actie niet uitvoeren). Hiervoor had ik AVG maar daar zat volgens mij zelf een virus in, elke keer dat ik de computer startte kreeg ik een melding dat ik de computer moest herstarten om vereiste updates uit te voeren, maar als ik dat deed kwam de melding weer opnieuw. Ik had nog geen malware-software, ik heb het nu geinstalleerd en al een scan uitgevoerd, hier kwam niks uit. Ik heb de internetopties teruggezet naar de standaardinstelling, maar de knop 'uitgevers' staat er nog steeds niet. Nog ideeen?
Link naar reactie
avg wel goed geïnstalleerd? zoja: haal in program files en documents&settings\gebruikersnaam alle mappen weg die je van avg kan vinden. laat ccleaner register opschonen en herstart de pc. ten einde raad plaats je een hijakthislogje. hoe je dat doet lees je in de bovenste items van het subforum beveiliging en privacy.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...