Ga naar inhoud

verwijdering scherm


Aanbevolen berichten

Geachte forum leden, Wie kan mij een goed advies geven voor een oplossing van onderstaand computer (windows 7) probleem. Als ik de rechtermuisknop wil gebruiken verschijnt een menu met de tekst "fout failed to load resource DLL OK Als ik dan OK aanklik kan ik weer verder en verschijnt het normale menu. Dit euvel doet zich voor nadat ik enkele programma's heb getracht te verwijderen. Ik heb dat wel op de normale manier via configuratie en software gedaan. Maar het is niet helemaal gelukt. Deze programma's zijn "Magix en Ws-FTP 12" Ook verwijdering op een andere manier is mij niet gelukt. Twee problemen zijn het dus. Graag advies hierover. Bij voorbaat mijn dank, Andrea
Link naar reactie
pc al een herstart gegeven? kennelijk zijn er in het register verwijzingen achter gebleven (ik denk: items voor het contextmenu. wat ik zou doen: handmatig in verkenner alle mappen verwijderen die door beide programmaas zijn achtergelaten, en dan ccleaner het register laten opschonen, en tenslotte de pc herstarten
Link naar reactie
De foutmelding die je krijgt schijnt inderdaad WS_FTP gerelateerd te zijn, want in de hits komt dat programma terug. Een advies om het programma te herinstalleren schijnt te helpen, maar waarschijnlijk niet voor jouw bruikbaar, omdat deïnstalleren problemen geeft. Of toch doen en deïnstalleren vanuit Veilige Modus, of zodanig dat WS_FTP niet actief is. MSConfig? Ipswitch Forums zelf al bezocht? http://forums.ipswitch.com/Topic57578-7-1.aspx [quote:de3a18e642="teacher"][url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?p=1409885&highlight=#1409885]ja, graag gedaan hoor... :?[/url][/quote:de3a18e642]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...