Ga naar inhoud

Pictogram van Video`s openen?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik kom er niet uit, in W7 bibliotheken heb ik in de map afbeeldingen netjes afbeelding pictogrammen. In de map video`s blijven echter de pictogrammen allen een AVI afbeelding en eentje met een WVM symbool, ik kan dus niet zien wat er op staat. Kijk ik in picasa dan zijn er wel beeldpictogrammen van de video`s?! Waar zit het probleem, waar kan ik de instelling vinden dat er beeldpictrogrammen zichtbaar worden ?
Link naar reactie
Mogelijk een corrupt thumbnail. Schoon deze door schijfopruiming eens op. Anders een ontbrekende codec.... http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-files/windows-7-64-bits-avi-files-no-thumbnail-pictures/427a3175-1089-464e-9d33-de3b11bd6bdb http://www.sevenforums.com/music-pictures-video/193445-windows-explorer-doesnt-display-certain-avi-flv-thumbnails.html
Link naar reactie
Hallo, K -Lite videocodex geruimd en opnieuw geinstalleerd en alle miniaturen zijn weer zichtbaar! De miniaturen hebben met uitzondering van een nog wel een klassiek transport randje zoals op foto`s en films zit wat het beeld wat kleiner maakt, denk ik, maar ik weet nu in elk geval wat ik aanklik.
Link naar reactie
[quote:31bbc2c0b5="Alipapa"]K -Lite[/quote:31bbc2c0b5]K-lite werd inderdaad in de link genoemd en naar een tweak-tool daarin. Mogelijk dat een alternatief codec nog een verbetering brengt.[quote:31bbc2c0b5="Alipapa"]ik weet nu in elk geval wat ik aanklik.[/quote:31bbc2c0b5]Mooi :D Als dat voldoende is.... niet verder gaan puzzelen. Bedankt voor het melden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...