Ga naar inhoud

Vreemde meldingen.


Aanbevolen berichten

Windows 7 HP 64-bits. Upload altijd probleemloos mijn foto's en video's naar mijn NAS (SYN DS211). Wilde vandaag een aantal systeembackups naar de NAS overzetten en steeds verschijnt de melding dat die map en bestanden niet bestaan. Bullshit natuurlijk. Ik heb alle machtigingen op die backupmappen toegepast, dus daaraan kan het niet liggen. De mapstructuur van Synology Assistant vermeldt ook die mappen en submappen, maar bij uploaden bestaan ze opeens niet meer. Wat moet ik instellen om die uploads te laten slagen?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Bedankt voor je tip. MBAM scan gedaan, en zoals verwacht niks opgeleverd. Wat me wel opvalt, is dat als je bij een aantal mappen kijkt naar de "Eigenschappen > Delen", de padnaam niet correct is. Als zo'n map een sub-sub-submap is staat hij gewoon aangegeven als in de root van de betreffende partitie. Je kunt zelf geen padnaam invullen. Of is dat geen abnormale situatie. Wat ook opvalt is dat gezever over "geen toegang", zodat je dat voor elke (sub-)map steeds weer moet overrulen, enorm vervelende bezigheid. Hoe kom je permanent van die overdadige bescherming van Windows System Backups af? Zet ik de systeembackup over op een external HDD op USB-poort van die PC, dan wordt hij probleemloos van dáár af op de NAS overgezet. Vreemde zaak.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...