Ga naar inhoud

Probleem met DirectX ( Voor het spel WoT )


Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen, Ik heb een probleem.. Ik wou laatst WoT ( World of Tanks ) spelen maar na de installatie kreeg ik de fout: Application has failed to start because DirectX hardware accelaration is not avaible or is turned of [b:7528a5b723] Ik heb al bij mij drives gekeken maar die zijn allemaal up-to-date. Ook heb ik het spel opnieuw geinstalleerd maar probleem lijkt nog steeds niet verholpen. Ook heb ik de wesbite van DirectX bezocht maar als ik het vandaar af nog een keer installeer behoud ik de fout. Hopelijk kan iemand helpen. heb al gekeken op google maar kan niet veel helpende informatie vinden..[/b:7528a5b723]
Link naar reactie
Download\Installeer DirectX9 versie 9.29 (juni 2010). Ik weet niet welke Windows je gebruikt. Indien dat namelijk Windows Vista is of Windows 7, dan is DirectX11 standaard en wordt met DirectX9 een runtime uitbreiding geïnstalleerd. Bij intallatie dit doen met administratorrechten. Indien het XP is, dan wordt het een update. Snelle en veilige download: http://www.chip.de/downloads/DirectX_13002926.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...