Ga naar inhoud

Vastlopen Powerpoint invoegen video


Aanbevolen berichten

Ik wil you-tube film invoegen in powerpoint 2007. Ik vond het artikel YouTube-filmpjes in PowerPoint van Dirk Schoofs dd 13 april 2009, 10:05. Dat leek me mooi. Alles ging goed. VLC geïnstalleerd. Echter bij het aanmaken van het kader waar de video i moet draaien, loopt powerpoint vast met onderstaande melding. Wie heeft de oplossing? Mijn laptop draait op Vista. Powerpoint 2007 is geupdate met Servicepack 3 Foutmelding powerpoint: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH Naam van de toepassing: POWERPNT.EXE Versie van toepassing: 12.0.6600.1000 Tijdstempel van toepassing: 4de50c7e Naam van foutmodule: VBE6.DLL Versie van foutmodule: 6.5.10.53 Tijdstempel van foutmodule: 4a947697 Uitzonderingscode: c0000005 Uitzonderingsmarge: 000b415c Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.3 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: LCID: 1043 Brand: Office12Crash skulcid: 1043
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...