Ga naar inhoud

Kan mijn oude office bestanden niet meer in.


Aanbevolen berichten

Ik heb vorig jaar een nieuwe pc aangeschaft. Van mijn oude harddisk heb ik een externe gemaakt. Overal kon ik tot nu toe met gemak in (foto's, pdf). Nu kom ik vandaag tot de ontdekking dat ik mijn office documenten niet meer in kan. Er wordt aangegeven dat ik geen machtigingen heb en / of geen administrator ben. Nu ben ik wel administrator, dus daar zit niet het knelpunt naar mijn idee. Zelfs mijn pdf bestanden blijk ik niet meer in te kunnen. Het is net alsof er een volledig slot op "mijn documenten" zit. Als ik volg wat er gevraagd word en ik mijn machtigingen probeer aan te passen lukt me dat niet, ondanks dat hij het netjes aangeeft. Ik start opnieuw op, maar ik blijf geen toegang houden tot mijn bestanden. Vorig jaar heeft er een vergelijkbaar topic gestaan. Dat heb ik helemaal gevolgd, maar dat haalt niets uit. Ik kan niet openen, niet verwijderen, niet verplaatsen helemaal niets. Het staat nu gewoon op een schijf die ik helemaal leeg moet maken, maar waarvan ik dus wel de nodige bestanden wil bewaren. Ow ja, ik heb office 2010 tegenwoordig en win 7. Wie o wie kan mij verder helpen.
Link naar reactie
Het feit dat je Administrator bent wil niets zeggen, je bent dit op de huidige pc, maar dat is een andere administrator als in de oude installatie. Volg inderdaad bovenstaande link om weer eigenaar te worden van de bestanden en mappen. Het is alleen te hopen dat je vroeger geen encryptie hebt toegepast, want in dat geval kon het wel eens einde oefening zijn....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...