Ga naar inhoud

Windows 7 start niet meer op


Aanbevolen berichten

Beste People, Ik heb sinds gisteren het volgende probleem; Ik start mijn pc op. Windows 7 start-up scherm komt (gloeiende windows teken met 4 kleuren) Dan gaat het scherm op zwart. Dit heb ik sinds een onderbroken systeemherstel, ik moest mijn systeem herstellen vanwege een installatie die ik niet ongedaan kon maken. Toen heb ik per ongeluk op annuleren geklikt en toen liep mijn pc vast dus heb 'm handmatig uitgeschakeld. Nu werkt windows alleen nog in de veilige en systeemherstel werkt niet meer gezien alle herstelpunten beschadigd zijn. Ik zou het heeeeeeeeeeeeeel erg op prijs stellen als iemand mij hiermee kan helpen. B.v.d J.
Link naar reactie
[quote:cc5637a596="Tirm"]Opstarten met installatie- of recovery disk en een herstelactie uitvoeren en daarbij aangeven dat het om opstartherstel gaat.[/quote:cc5637a596] Okee, als ik dat doe roept de systeemherstel dat mijn recovery disk niet 'compatible' is met de huidige versie van windows. Terwijl ik 'm ook met deze cd heb geïnstalleerd. :'(
Link naar reactie
Dat laatste werkte dus niet dus heb windows opnieuw geïnstalleerd. Hij deed het perfect tot ik mijn intel drivers installeerde, vanaf toen ging hij weer na het gloeiende windows logo en voor het welkom scherm op zwart. Wat zou ik hier aan kunnen doen ? Hij heeft het continu gedaan terwijl ik de intel drivers er op had staan. Deze zijn ook nodig voor de juist schermresolutie. Please help !? :cry:
Link naar reactie
[quote:68e8f84ff0="pdexie"]Weet je zeker dat je de juiste videokaart driver geïnstalleerd hebt? Verder heb je ook de chipset driver als eerst geïnstalleerd?[/quote:68e8f84ff0] Ja want de videochip is onboard en word mee geïnstalleerd met alle intel drivers vanaf de cd die er bij zat. Beide vragen beantwoord :P En ik heb de driver gedeïnstalleerd, dan werkt het maar dan kan ik niet de juiste resolutie kiezen en sommige programmas doen moeilijk :o
Link naar reactie
[quote:fc57bda5ac="canonboy"]dus je heb problemen met de interne video chip. kijk eens in het bios . hoeveel geheugen daar voor gereserveerd is . 4 kleuren is meestal 16bit[/quote:fc57bda5ac] Okee goed idee, maar hij deed het altijd pas na de systeemherstel niet meer :( Heb dus ook niks veranderd in de bios maar I'll check it out
Link naar reactie
[quote:db8d31a8d7="Anjo"]Dat klpt, in veilige modus valt windows terug op de generale VGA driver. Je zou in veilige modus met netwerkverbinding eens de iintel driver kunnen verwijderen en op internet naar de nieuweste drivers voor videao en chipset kunnen zoeken, dus NIET je CD gebruiken[/quote:db8d31a8d7] Al geprobeerd, hetzelfde probleem :cry:
Link naar reactie
Okee heb parted magic geprobeerd zonder succes. Het ligt echt aan de driver. Maar die moet ik wel hebben anders kan ik niet de goede resolutie kiezen. Snapt iemand dit ? :cry: Ik heb dit probleem op google ook heel veel gevonden maar dat ging alleen maar over NVIDEA en de oplossingen waren ook alleen maar daar voor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...