Ga naar inhoud

wuauclt.exe


Aanbevolen berichten

Mijn Notebook XP SP3 wordt trager en trager tijdens het opstarten door het geheugen verbruik van dit bestand (Windows auto update functie). E.e.a. gecheckt met Virus- en Malware software en sfc /scannow: geen problemen. Nu kan ik de update functie uitzetten en/of wuauclt uitzetten/verwijderen, maar het volgende viel me op: wuauclt komt voor in de volgende directories. C:\I386\wuauclt 137kB C:\Windows\System32\wuauclt 53kB C:\Windows\System32\wuauclt1 169kB C:\Windows\ServicePackFiles\i386\wuauclt 109kB C:\Windows\ServicePackFiles\i386\wuauclt1 162kB De vraag: waar komt ineens wuauclt1 vandaan, zijn alle files wel nodig of kan/moet er toch wat verwijdert worden? Volgens mij is alleen C:\Windows\System32\wuauclt correct?
Link naar reactie
in i386: daarin staan de setupfiles, dus correct in servicepacks: ook een soort setupfiles, dus normaal in system32: ook in mijn xp de vermelding van wuauclt en wuauclt1. beide zijn microsoft systeembestanden en overigens: wellicht helpt deze work around: http://support.microsoft.com/kb/916259/en-us
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...