Ga naar inhoud

Windows XP start niet op door netwerkkaartprobleem?


Aanbevolen berichten

Een Windows XP-computer blijft tijdens het opstarten hangen vlak voor het moment dat een gebruikersprofiel geladen moet worden. In Veilige Modus start de pc wel op, maar niet als ik Veilige Modus met Netwerkmogelijkheden gebruik. Met Checkdisk heb ik de harde schijf (een paar keer) gecontroleerd. Klopt het er in Veilige Modus geen tree van Apparaatbeheer wordt getoond? Het venster blijft wit, de rest van de icoontjes kan ik wel aanklikken. Ik heb opgestart met Logboekregistratie, maar daar kom ik geen wijs uit. Is dat het logboek van de huidige herstart? Dan heb ik daar niet veel aan. Want in Veilige Modus wordt veel uitgeschakeld. Ik heb [url=http://icrontic.com/article/repair_windows_xp]deze stappen[/url] doorlopen. Bij de chkdsk /r/f staat er een regel "The volume appears to contain one or more unrecoverable problems". Kan ik ergens vinden welke dag zijn? Wat kan ik nog meer proberen?
Link naar reactie
Dat had ik ook geprobeerd, maar die laatste instelling kan niet worden gevonden. Ik ben wel weer een stapje verder gekomen. Ik heb een andere Windows XP cd van iemand geleend en daar zit een herstelprogramma van Windows bij (xp opnieuw installeren en dan kiezen voor "installatie herstellen"). Dat gaat goed tot aan de Nvidia network bus installation disk 1. Dan wordt gevraagd om een .inf-bestand. Die selecteer ik op een SD-kaart - aangezien de cd-drive bezet is en een usb-stick niet wordt opgemerkt - en vervolgens lopen toetsenbord en muis vast. Als ik de stap annuleer lopen ze ook vast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...