Ga naar inhoud

snelkoppeling start niet op


Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn bureaublad een heel deel snelkoppelingen staan om direct op de site te gaan. Zoals trouwens ook van het computertotaal forum. Het eigenaardige is dat dat bij het erop klikken niets gebeurt. Ik moet eerst de browser openen met een google pagina bv vooraleer ik met een klik op een snelkoppelling ook die link kan openen. Maw , zonder eerst die google pagina te openen geraak ik niet meer via de snelkoppelingen op de gekozen link. Ik krijg steeds een info venster dat met vertelt dat er een fout is tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma. Kan iemand me vertellen wat er is fout gelopen met de software op mijn computer ? Oh ja , OS is windows XP Bedankt en beste groeten
Link naar reactie
[quote:c7c23831d8="derkdejong"]om welke browser gaat het? meer browsers op je pc (gehad)? wat is exacte foutmelding?[/quote:c7c23831d8] Hallo Derk de exacte foutmelding is : " er is een fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma ". Slechts één browser op mijn comp. Heb zonet een malware progje over de comp laten draaien , maar na 1 1/2 uurtje kreeg ik de melding dat geen schadelijke dingen te vinden waren. De computer loopt wel erg traag ook , nog niet zoplang geleden is er een formatje gebeurd , dan liep ie als een trein. Beste groeten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...