Ga naar inhoud

Acer recovery


Aanbevolen berichten

[quote:e5ac3663fc="canonboy"]misschien in het bios de opstart veranderen[/quote:e5ac3663fc] Als je bedoeld dat ik in de bios moet aanpassen dat ik van CD wil opstarten dan, heb ik dat geprobeerd maar helpt het niet. Hij herkent de cd's niet als een systeem disk en start dus meteen windows XP op. Ik vermoed dat er normaal gesproken iets van Acer op de computer staat wat de recovery cd herkent
Link naar reactie
probeer de harde schijf eruit te halen (eventueel een andere lege erin als je die toevallig hebt) en probeer dan nog eens op te starten met de CD /DVD erin .. wil ie dan wel beginnen met opstarten ? (en toen ik CD/DVD typte dacht ik... is de recovery een dvd en de laptop een cd speler? dan werkt het niet... lijkt simpel maar toch ff checken) :roll: Als je broer de schijf opnieuw heeft ingedeeld dan is er kans dat de partitie met eventuele bestanden voor de recovery is verwijderd... maar die kans acht ik met recovery cd/dvd klein omdat die meestal worden uitgevoerd als compleet geheel wat ook op een lege schijf moet werken... wanneer je tijdens het begin van het opstarten (bios fase) een aantal keren achter elkaar op (ik dacht) F12 drukt dan krijg je de keuze waar je van wilt opstarten (probeer anders ook even de andere functietoetsen vanaf F9 misschien is het bij jouw acer anders)
Link naar reactie
[quote:93cbd8d808="outlaw99"]probeer de harde schijf eruit te halen (eventueel een andere lege erin als je die toevallig hebt) en probeer dan nog eens op te starten met de CD /DVD erin .. wil ie dan wel beginnen met opstarten ? (en toen ik CD/DVD typte dacht ik... is de recovery een dvd en de laptop een cd speler? dan werkt het niet... lijkt simpel maar toch ff checken) :roll: Als je broer de schijf opnieuw heeft ingedeeld dan is er kans dat de partitie met eventuele bestanden voor de recovery is verwijderd... maar die kans acht ik met recovery cd/dvd klein omdat die meestal worden uitgevoerd als compleet geheel wat ook op een lege schijf moet werken... wanneer je tijdens het begin van het opstarten (bios fase) een aantal keren achter elkaar op (ik dacht) F12 drukt dan krijg je de keuze waar je van wilt opstarten (probeer anders ook even de andere functietoetsen vanaf F9 misschien is het bij jouw acer anders)[/quote:93cbd8d808] Het is indd. een laptop
Link naar reactie
Kun je deze laptop niet weer naar de fabrieksinstelling terug zetten. Hoe laptop aanzetten zodra de logo acer komt op Ctrl + F8 of F10 tokkelen. of Alt + F8 of F10 precies weet ik het niet meer. Want ik heb ook een paar acer laptops, en dat werkt bij wel. Wel de bestanden (documenten en dergelijks ff op een andere schijf of usb zetten.) Want die ben je anders kwijt.
Link naar reactie
[quote:43930cbed8="ks"]Kun je deze laptop niet weer naar de fabrieksinstelling terug zetten. Hoe laptop aanzetten zodra de logo acer komt op Ctrl + F8 of F10 tokkelen. of Alt + F8 of F10 precies weet ik het niet meer. Want ik heb ook een paar acer laptops, en dat werkt bij wel. Wel de bestanden (documenten en dergelijks ff op een andere schijf of usb zetten.) Want die ben je anders kwijt.[/quote:43930cbed8] Als er een andere windows versie is geïnstalleerd dan werkt die optie niet meer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...