Ga naar inhoud

Bloatware???


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb nu ook de pc van mn ex in onderhoud via hulp op afstand. Nou heeft hij er een aantal programma's op staan waarvan ik twijfel of ik die met een gerust hart kan verwijderen: NewsXpress EgisTec (heeft iets te maken met WinLocker??) NTIMediaMaker9(terwijl de normale Windows Media Player er ook op staat) clear.fi Share Settings Acer Games oop online(iets van Acer zelf) Norton Online Backup Zo heeft hij er nog meer van Acer op staan maar die durf ik niet te verwijderen: Acer Backup Manager Acer Chrystal Eye Webcam en in het configuratiescherm/software nog een boel van Acer Verder heeft hij er nog een soort proefversie van Office 2010 op staan maar hij werkt niet met Office. Kan iemand mij vertellen wat ik met een gerust hart kan verwijderen? Alvast bedankt voor het meedenken. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
met google zoek op bloatware removal tool voor Acer. ALs het goed is dan kan je pc-decrapifier downen en daarmee pgms verwijderen. Bij een asus doet ie dat perfect. In dezelfde google search vindt je waarschijnlijk ook een doc met welke je wel of niet moet installeren en wat de pgms doen. (bij asus heb ik zo' een doc gevonden. SUcces
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...