Ga naar inhoud

Probleem opstart Win XP


Aanbevolen berichten

Hallo, PC van mijn neefje win XP start niet met de startklnop eerste poging. Bij een tweede poging kom ik in een scherm met de melding "Overcloking Faiil" Press F1 setup Volgend scherm kom ik de Bios waarin niets veranderd werd. Vervolgens druk ik F10 Saive en exit. en de computer werkt normaal zonder problemen Iedere opstart moet gebeuren zoals hierboven beschreven en dan werkt de computer normaal zonder probleem Zou dit te maken kunnen hebben met de wat oudere voeding 350 Watt PC word gebruikt uitsluitend voor internet,e-mail en licht bureelwerk Kent iemand dit probleem,dank bij voorbaat. MVG
Link naar reactie
je kan er eens een nieuwe knoopcel in zetten . misschien onthoud het bios niet meer de instellingen . en ja het kan zeker geen kwaad om eens de boel stof vrij te maken . bord psu etc etc . als je met de stofzuiger aan de gang wil gaan . zet dan een stukje doek op het mondstuk van de stofzuiger . dan kunnen er geen dipswits in de stofzak belanden
Link naar reactie
[quote:8e9018bc90="canonboy"]je kan er eens een nieuwe knoopcel in zetten . misschien onthoud het bios niet meer de instellingen . en ja het kan zeker geen kwaad om eens de boel stof vrij te maken . bord psu etc etc . als je met de stofzuiger aan de gang wil gaan . zet dan een stukje doek op het mondstuk van de stofzuiger . dan kunnen er geen dipswits in de stofzak belanden[/quote:8e9018bc90] Bedank aan iedereen MVG
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...