Ga naar inhoud

Vista updaten naar SP2?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb mijn laptop met Vista SP2 moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen wegens crashes en freezes. Dat terwijl het een heel oude computer is; uit 2006. Nu ben ik de hele middag en avond al aan het updaten, maar hij update hem niet naar SP1 en 2. Hij zegt dat er geen updates meer gevonden worden. Vroeger deed hij dat wel; waarom nu niet en wat te doen? En is hij wel veilig genoeg nu? Bijvoorbaat dank!
Link naar reactie
[quote:e395fb106b="canonboy"]Vista SP2 daar zit SP2 al in . dan heeft een update toch geen zin[/quote:e395fb106b] Precies... Met welke versie heb je je laptop opnieuw geinstalleerd? Dat kun je zien als je de systeemeigenschappen bekijkt. Daar staat welk service pack geinstalleerd is. Als er niets staat, is er ook geen service pack geinstalleerd. Je zou dan kunnen proberen om het service pack handmatig te downloaden op de site van Microsoft: http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?familyid=891ab806-2431-4d00-afa3-99ff6f22448d&displaylang=nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...