Ga naar inhoud

back up vista dvd werkt niet


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb mn broertjes laptop gekregen (welke hij zo goed gemold heeft dat usb niet wordt herkend?) deze heeft nu dus een lege schijf. Een fujitsu Siemens Amilo Li-1705 met voorgeinstalleerde vista home basic Ik heb toendertijd een back up gemaakt van de bijgeleverde recovery cd, gelukkig maar want ben de orginele kwijt. Nu heb ik van deze map (dus geen iso) een image gemaakt en gebrand met img burner tweemaal zelfs ook 1 met een bootimage (gemaakt met img burner van de orginele bestanden) en deze werken gewoon niet, ik heb ook een gedownloade .rar geprobeerd en deze werkt dus ook niet. Ik kom niet eens in het opstartscherm van de instalatie. USB werkt ook gewoonweg niet. Ik heb het ook met een orgineele windows 7 dvd (van de vaste pc) geprobeerd, maar deze liep vast op betanden uitpakken? Gaf aan dat er beschadigde bestanden op staan Heb ik de dvd verkeerd gebrand? Had ik toch alleen de bestanden los op moeten zetten Weet iemand een goede versie te downloaden ik heb ook al bij microsoft gezocht maar niks gevonden (ik heb een mooie sticker onder mn laptop zitten dus uiteindelijk legaal) Kortom wie kan mij helpen dit op te lossen? Groetjes Marjon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...