Ga naar inhoud

'Windows 8' dwingt om 'Wi-Fi' te gebruiken!


Aanbevolen berichten

Ik had mijn 'Wi-Fi'-router door een niet-Wi-Fi exemplaar te wensen vervangen, maar 'Windows 8' is hiervan niet gescharmeerd! Ik heb mij bij 'Wi-Fi' afgemeld: 'ipconfig /release' Bij de ethernet-router heb ik mij opnieuw aangemeld:'ipconfig /renew', prima het werkt goed. Bij het inloggen, volgende dag: geen internetverbinding, want ik ben niet aangesloten op 'Wi-Fi'.
Link naar reactie
[quote:dfb8822666="PC1"]En heb je al eens geprobeerd om bij de adapter je wifi uit te schakelen? Want het zou kunnen dat Windows 8 bij voorkeur via Wifi wil omdat de software voornamelijk lijkt te zijn gemaakt voor een tablet.[/quote:dfb8822666] Ik ben zelfs opnieuw begonnen door mijn HDD volledig te herformatteren, en 'Windows 8' 'schoon te herinstalleren. Aangesloten op een niet-'Wi-Fi'-router. Via 'cmd', 'ipconfig /all', zie ik dat 'het beest' mij om 'Wi-Fi' vraagt, om internet op te kunnen! Bij het installeren had ik te kennen gegeven 'Wi-Fi' te 'skippen'. Bij Linux kan men tenminste kiezen uit 'ethernet(vaste lijnverbinding) of 'Wi-Fi'.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...