Ga naar inhoud

Toetsenbord respons


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kwam vandaag een situatie tegen waarvan ik geen idee heb in welke richting ik het moet zoeken. Bij toeval hoorde ik een soortgelijke ervaring van iemand anders. De situatie is, kortgeschetst, eentje waarbij je tekst aan het invoeren bent. Normaal gesproken vind je onmiddelijk iedere toetsaanslag terug op het scherm. Ik maakte echter een situatie mee waarbij de reacties op toetsaanslagen pas na korte tijd zichtbaar waren. De respons van het scherm op het toetsenbord was dus traag. In mijn geval gebeurde dit in het berichtvenster van een webmailprogramma, de ander die ik noemde maakte dit mee in MS Word. Nog vreemder is dat het systeem op datzelfde moment geen enkele moeite had op dat moment met de toetsaanslagen in een andere tekstverwerker, welke ik uit puur nieuwsgierigheid geopend had. E.e.a. loste zichzelf wel weer op, maar naar een oorzaak tast ik in het duister. Op betrokken systemen zijn geen foutmeldingen of afwijkend gedrag in de Windows logboeken terug te vinden. Malware of virussen zijn voor 100% uitgesloten! Maar wat dan? Situatie was een incident, maar toch ben je geneigd een oorzaak te willen weten.
Link naar reactie
In die richting dacht ik ook al bij het lezen van het bericht. Alleen: 1. [quote:9ff8280868="lion"]Nog vreemder is dat het systeem op datzelfde moment geen enkele moeite had op dat moment met de toetsaanslagen in een andere tekstverwerker, welke ik uit puur nieuwsgierigheid geopend had.[/quote:9ff8280868] en dus wordt dat wel uitgesloten toch? en 2. Lion kent dat ook wel en dus moeten we 't niet in die richting zoeken denk ik. Misschien (misschien) was het betrokken programma op dat ogenblik met 'iets druks' bezig - al betwijfel ik deze denkrichting. Raar verschijnsel idd...
Link naar reactie
[quote:2795b0a4d2="Steef435"]Word houdt automatisch een soort backup bij van de geopende bestanden. Dat werkt hij soms bij en dan vertoont hij bij mij ook wel is dat soort gedrag.[/quote:2795b0a4d2] Bleek hier niet, omdat Word is afgesloten en herstart. Probleem bleek toen nog steeds te bestaan...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...