Ga naar inhoud

Service user profile


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds twee dagen hebben we op een laptop het probleem dat er voor het aanmelden de volgende foutmelding verschijnt: 'de service user profile - service verhindert de aanmelding. Laptop is voorzien van Windows Vista. Ik ben sowieso van plan om de laptop te gaan voorzien van een windows 7 installatie, maar ik wil eerst een film van mijn vakantie veilig stellen. Dit is het enige account met administrator rechten op deze laptop. Iemand een idee?
Link naar reactie
Optie 1. Wellicht heb je nog een herstelpunt en kan je met behulp van de Windows Vista CD via systeemherstel nog je laptop terugzetten op de status van een vroeger tijdstip. Mogelijk kan je daarna weer inloggen! Optie 2. Opstarten in veilige mode Registersleutel: “HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Microsoft -> Windows NT -> CurrentVersion -> ProfileList” In de subsleutels van deze sleutel, staan sleutels met lange nummers en letters. Dat zijn de profielen op je laptop. Klik ze een voor een aan en kijk in het rechtervenster of je bij het item “ProfileImagePath” de gebruikersnaam staat. Als je hem hebt gevonden moeten er de volgende gegeven staan bij “RunLogon_script_Sync”, “0×00000000 (0)” als dan niet zo is dubbelklik je op het item en geef je het item de waarde “0″ mee. Dan heb je een kans dat hij het weer doet. Mocht je een profiel twee keer tegenkomen met als enig verschil een .bak extentie. Dan kun je de dubbele profiel verwijderen, want dat veroorzaak een conflict waardoor je laptop het niet doet. Hawkens
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...