Ga naar inhoud

Windows schakelt niet uit


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows heeft weer wat nieuws verzonnen. Hij gaat keurig in Hibernate, zoals ingesteld, maar het laatste stukje, uitschakelen doet ie niet. Wel wordt het scherm zwart. Als ik de stekker eruit trek, even wacht en dan weer aansluit en vervolgens op de startknop druk, start hij heel even op en schakelt uit. Weer drukken op de startknop start ie normaal. Hoe kan ik hem tot de orde roepen? WinXP Prof SP3
Link naar reactie
Updates staat bij mij uit. Ik doe geen updates, al jaren niet, daarvoor is mijn Internet verbinding véél te lanzaam. Wat voorheen goed werkte en plotseling niet meer, kan niet worden verbetert door een update. Maar ik vermoed een visrus en zal MBAM er eens op los laten. Desktop is van mijn zoon die regelmatig virus problemen verzamelt. perloc
Link naar reactie
De updates van Windows zijn vooral bedoelt, om veilig te kunnen surfen en internetbankieren. Verder kunnen er ook fouten door gerepareerd worden. Wat heb je tot nu toe geprobeerd, om dat XP afsluitprobleem op te lossen? Had je bijvoorbeeld deze twee onderstaande hyperlinks al gecheckt? http://support.microsoft.com/kb/308029 http://www.aumha.org/win5/a/shtdwnxp.php
Link naar reactie
Ik weet het jolo, je hebt gelijk natuurlijk, maar ik heb geen zin om met een trage computer te moeten werken omdat hij uren aan het updaten is. Ik heb buiten de desktop van mijn zoon, waar regelmatig door surfgedrag nogal wat virus problemen zijn op te lossen, ook twee laptops: een van mijzelf en een van mijn vrouw. Daar staat op beiden ook de update uit en we hebben daar zelden problemen met een virus. Dat komt mede omdat we nauwelijks op Internet aan de gang zijn. Ikzelf alleen Email, dit forum en voor de rest heel weinig. Mijn vrouw surft helemaal niet (meer, afgestudeerd met twee doctor titles). Alles vanwege de trage verbindig. Een snelle is (voor mij) onbetaalbaar, d.w.z. ik heb het er niet voor over. Wat betreft het onderhavige probleem, dat is opgelost: Mbam heeft een aantal virus problemen verwijderd op deze desktop. De computer stuit weer gewoon af. Dank voor de attentie! MVG perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...