Ga naar inhoud

Problemen met Windows 7 64 bit [AFGEHANDELD]


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mede-forummers! Ik heb sinds kort redelijk grote problemen met mijn computer. Iedere keer als ik hem opstart, krijg ik een melding dat hij de c-schijf gaat controleren. (Volgens mij is dit sowieso al geen goed teken), maar mijn probleem gaat over het feit dat ik geen programma's kan installeren. Ik weet niet of dit met elkaar te maken heeft, maar ik vrees van wel. Virusscanner geeft geen problemen aan. Ik heb wat gedefragmenteerd en cc-cleaner register op laten schonen (nadat hij steeds C controleert bij opstarten). Weet iemand misschien een oplossing? Ik heb op internet gezocht, maar ik kon niets vinden wat mij helpt... (programma's die ik probeer te installeren zijn onder andere Adobe CS5 (Flash/Illustrator) en Office 2010 (ik heb 2007 gedeinstaleerd omdat ik de nieuwere 2010 had gekocht, maar nu kan ik ook 2007 niet meer installeren.. Bij Office 2010 installatie: [quote:24036d01e5]Error 1935. An error occurred during the installation of assembly component {89EDD3A9-944B-3257-8484-D6EB6A00DDF5}. HRESULT: 0x800736B3 [/quote:24036d01e5] Specs: Intel(R)Core i7 870@2.93GHz, 8GB ram, 64 bit Ik heb niet echt zin om windows er opnieuw op te zetten :( Iedere help is meer dan welkom! Alvast bedankt, met vriendelijke groet, jole3000[/quote]
Link naar reactie
Volgens [url=http://www.google.nl/search?q=0x800736B3&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:unofficial&client=firefox-a#pq=0x800736b3&hl=nl&cp=23&gs_id=2h&xhr=t&q=0x800736B3++office+2010&pf=p&sclient=psy-ab&client=firefox-a&hs=TR8&rls=org.mozilla:en-US%3Aunofficial&source=hp&pbx=1&oq=0x800736B3++office+2010&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=675ec1ce76afed80&biw=1374&bih=741]Google[/url] moet je je virusscanner uitzetten.
Link naar reactie
[quote:aa3121f1df="canonboy"]heb je de upgrade van de pc gemaakt voor dat je bent overgestapt op I-7 .[/quote:aa3121f1df] huh? Nee deze pc is vrij nieuw en ik koop alles in een keer, geen hardware vervanging ofzo.. Verder deed hij het vorige week wel gewoon prima.. er is iets gebeurd in de tussentijd... (verwarming te warm? registerproblemen? iets met .net framework?)
Link naar reactie
[quote:1494c5f104="porrelaar"]Hier informatie over de door jou genoteerde foutmelding: error 1935: [url]http://support.microsoft.com/kb/926804[/url]: "Dit probleem doet zich voor wanneer de installatie van Microsoft .NET Framework op de computer beschadigd is of ontbreekt." Op die pagina staat ook wat je moet doen. Advies: draai eerst Microsoft Update...[/quote:1494c5f104] Ik heb veel met .net framework geklooid om het probleem te proberen te verhelpen (volledige reinstallaties)... het heeft helaas niets geholpen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...