Ga naar inhoud

Mail van windows live mail zijn weg


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Laat ik beginnen te zeggen dat ik een digibeet ben. Dus ik vind het ontzettend moeilijk om computertaal te kunnen lezen. :oops: Maar nu het volgende: Mijn oude computer is de harde schijf van kapot gegaan, Acer zou het repareren, maar het kon enkele weken duren. Ondertussen heb ik een andere laptop gekocht (ik ben zakelijk afhankelijk van een computer) en had gehoopt dat met hetzelfde email programma Windows Live Mail, ook de mailtjes weer terug zouden komen. Niet dus :cry: Nu heb ik mijn andere laptop terug ontvangen van Acer, maar deze is dus helemaal leeg. Hoe krijg ik nou mijn mailtjes terug? Ik had al gelezen over dat je mailtjes kon exporteren, maar helaas dit nog nooit toegepast. Betekent dit nu echt dat alles voorgoed verdwenen is? Bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen? mvg ilona :wink:
Link naar reactie
Als ze niet op de server staan, dan ben je ze kwijt. Wat je jezelf moet aanleren is het maken van backups. Computers gaan kapot, laptops worden gestolen, gaat koffie overheen of stuiteren op de grond van de tafel, omdat iemand achter het stroomsnoertje blijft hangen. Dus moet je zorgen dat je minimaal 1 kopie hebt van je bestanden. liefst meer, en gescheiden bewaren van je laptop. Als je backups maakt op een externe harddisk, moet je die dus niet bewaren in je laptop tas, want als die gestolen wordt ben je alsnog alles kwijt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...