Ga naar inhoud

probleem na installatie wi 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Inmiddels had ik office opneiuw geinstalleerd, computer heeft enkele dagen aangestaan. Nu is hij gisteren helemaal afgezet en vanmorgen startte hij helemaal niet meer op. In het Bios zie ik dat er maar een harde schijf herkend wordt terwijl er ook een tweede is. Ik vrees dus dat er iets flink fout zit. Wat kan ik nu het beste doen?
Link naar reactie
Als eerste moet je zorgen dat je pc weer kan opstarten. Leg de Wondows 7 schijft in je cd of dvd speler en start de computer op (denk eraan eerst in je BIOS aangeven dat er van cd rom moet worden opgestart. Je krijgt dan de keuze tussen herstel of opnieuw installeren. Probeer in eerste aanzet het eens met herstel. Iets anders is dat als je een nieuwe OS installeert op dezelfde partitie waar de vorige Windows op staat wordt alles overschreven en ben je al je geïnstalleerde programma's kwijt. Je kunt hooguit (iets wat jij al hebt gezien) flarden in de old file terug vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...