Ga naar inhoud

Delen mappen in thuisgroep win 7 lukt niet.(opgelost)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil in de bibliotheken de map afbeeldingen delen. Als ik op het menu-optie delen klik staat er een slotje voor 'niemand'. Ik wil dit wijzigen in thuisgroep en dat lukt niet. In het helpscherm staat het volgende: Thuisgroep (lezen). Met deze optie wordt het onderdeel gedeeld met de hele thuisgroep (maar alleen mensen in uw thuisgroep kunnen het onderdeel openen). Leden van de thuisgroep kunnen het onderdeel niet wijzigen of verwijderen. Er staat dat alleen mensen in uw thuisgroep het onderdeel kunnen openen. Nu ben ik de enige eigenaar van de laptop en m.i dan ook de thuisgroep. Hoe krijg ik dit voor elkaar? vr.gr.
Link naar reactie
hallo, Ik heb het probleempje opgelost. De reden waarvoor ik het nodig had, was om mijn muziek en afbeeldingen op de laptop af te kunnen spelen en bekijken op de tv. Op de tv krijg ik toegang tot de (windows)mediaspeler als ze in de bestanden in thuisgroep zitten. Echter heb ik verder niks gedeeld middels thuisgroep. Waarschijnlijk is dit de reden dat ik dan ook niet delen kan aanvinken.(?) Het enige wat ik heb hoeven doen is bij de eigenschappen van de map bij delen de thuisgroep toe te voegen. En het werkt prima. De laptop werkt nu als media server en ik kan dan muziek, afbeeldingen en video's die op de laptop staan op mijn tv afspelen. vr.gr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...