Ga naar inhoud

[uitgebreid beeldscherm] andere richting voor schuiven


anoniem

Aanbevolen berichten

De situatie: Ik heb een laptop en een extern beeldscherm welke verbonden zijn met elkaar middels "uitgebreid beeldscherm", waarbij de laptop het primaire beeldscherm blijft en het externe beeldscherm het uitgebreide beeldscherm. Het probleem: Eerst stond het externe beeldscherm (met dank aan een verlengkabel) rechts van mijn laptop en verliep het schuiven van schermen van mijn laptop naar het externe beeldscherm precies ook van links naar rechts. Nu echter is mijn verlengkabel ingepikt en heb ik het externe beeldscherm naar de linkerkant van mijn laptop moeten verplaatsen. De schuifrichting is echter nog steeds rechts naar links en dat voelt een beetje onnatuurlijk. De vraag: Is er een manier om de "schuifrichting" te veranderen? Dus naar links ipv rechts op het primaire beeldscherm?
Link naar reactie
Ga naar beeldscherm instellingen (rechtsklik op je desktop), en versleep het scherm in het venstertje naar de andere kant. De schermen wisselen van plaats, en het werkt zoals je wilt. je kan zelfs hoogteverschillen aanpassen. [img:5d9e825977]http://www.vista-helpdesk.nl/images/stories/Beeldscherminstellingen/beeldscherminstellingen.PNG[/img:5d9e825977]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...