Ga naar inhoud

Wat moet ik doen bij volledige back up?


anoniem

Aanbevolen berichten

Kun je je vraag iets duidelijker formuleren? Je wilt een backup maken en waarop dient het opgeslagen te worden? Als het normale DVD is kun je dit niet overspoelen dus is het niet mogelijk dat er een nieuwe backup op een al gebruikte DVD staat. Daarnaast is zo'n melding vaak eerder reclame van een bepaald test programma geinstalleerd op je pc dan een echte functionaliteit. Ik adviseer u, wanneer u echt een back-up wilt maken, om eens op Google te kijken of het de volgende link eens te bekijken: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Back-up-your-files
Link naar reactie
Ik maak al geruime tijd een normale windows back-up op een externe schijf. Normaal plug ik hem elke X dagen in en werkt hij nieuwe en bijgewerkte bestanden bij. Maar nu krijg ik een melding: "Er moet een nieuwe, volledige back-up worden gemaakt'. Nu mijn vraag: is het voldoende nu normaal te back-uppen (= vgm alleen bijwerken) of moet ik handmatig een compleet nieuwe back up maken?
Link naar reactie
[quote:f1d867499d="RVKL"]Ik maak al geruime tijd een normale windows back-up op een externe schijf. Normaal plug ik hem elke X dagen in en werkt hij nieuwe en bijgewerkte bestanden bij. Maar nu krijg ik een melding: "Er moet een nieuwe, volledige back-up worden gemaakt'. Nu mijn vraag: is het voldoende nu normaal te back-uppen (= vgm alleen bijwerken) of moet ik handmatig een compleet nieuwe back up maken?[/quote:f1d867499d] Sorry ik had je vraag een beetje verkeerd begrepen; wel de melding die hij aan geeft heeft te maken met de duur en de periode van de eerste datum waarop de back-up gemaakt is. Volgens de wiki pagina is het aanbevolen om bij deze melding een volledig NIEUW back-up te maken, dus een compleet back-up i.p.v. het bijwerken van een laatst gemaakte back-up.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...