Ga naar inhoud

windows live mail koppelen aan word


anoniem

Aanbevolen berichten

was onder outlook express (voorganger van wlm) vaak ook een probleem. kennelijk dus nog steeds.... als je outlook niet gebruikt, adviseer ik je het te verwijderen, dat was toen dé oplossing, en lijkt het nu ook nog te zijn. ga configuratiescherm-programmaas en onderdelen, selecteer ms office, en kies repareren of wijzigen (al naar gelang er staat aan opties). laat outlook hier deïnstalleren.
Link naar reactie
[quote:3ff7e6def4="agm.terschure"]In office kun je outlook niet verwijderen, wel uitschakelen. dit heb ik gedaan. Het heeft helaas niet geholpen.[/quote:3ff7e6def4]Zou ervan af kunnen hangen hoe Office is geïnstalleerd, maar ik denk eerder dat je in het "verkeerde scherm" zit. Het Softwarescherm dus. [img:3ff7e6def4]http://i40.tinypic.com/jk7ero.png[/img:3ff7e6def4] Geef altijd ruim info over je systeem, in dit geval je Windows- en Office versie voor een gericht antwoord.
Link naar reactie
Rosturp, Het besturingsprogramma is Windows Home premium 7, 32bits. en office enterprise 2007. In het configuratiescherm kan ik de software alleen veranderen bij Programma's en Onderdelen. Vervolgens zie ik MSoffice. Hierbij kan ik nog niet voor de optie verwijderen kiezen want dan wordt Office geheel verwijderd. Ik kan daarom alleen kiezen voor installatie aanpassen en Outlook "uitschakelen" zoals in jouw venster aangegeven is. Wat nu?
Link naar reactie
Dat is hetzelfde scherm als dat je in Windows 7 of Windows Vista via [b:4db24007c5]Start[/b:4db24007c5] intypt: [b:4db24007c5]toevoegen verwijderen[/b:4db24007c5] Zie voor deze handeling halverwege de volgende link: http://support.microsoft.com/kb/822005/nl#15 [quote:4db24007c5="agm.terschure"]Pas na 3x document verzenden[/quote:4db24007c5]Dit "third time lucky" gedrag kom je met Googlen vaker tegen bij jouw probleem. Controleer dus eens of WLM op de volgende registerplaats staat. http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2007-word/using-windows-live-mail-to-send-documents-from/d3d24612-3685-4634-9e71-68ed7a676621 Bij registerhandelingen altijd een back-up/herstelpunt.
Link naar reactie
Rosturp, Bedankt voor al je moeite. WLM staat goed in het register zoals in jouw link aangegeven. Bij 3x aanklikken krijg ik eerst 3x een foutmelding dat ik me eerst moet aanmelden voor Microsoft excanche om toegang tot het adresboek te krijgen. Na de derde keer pakt het programma wel foutloos WLM op met attachment. Het gekke is dat als ik van mijn printer documenten inscan en deze naar mijn WLM programma stuur (printer Samsung en programma Smart true) Alles perfect werkt en WLM keurig geopend wordt met het ingescande document als attachement gereed om te verzenden. Voor mijn gevoel moet de storing daarom puur liggen bij hoe office de link legt met het standaard mailprogramma.
Link naar reactie
[quote:804f7d9771="agm.terschure"]Voor mijn gevoel moet de storing daarom puur liggen bij hoe office de link legt met het standaard mailprogramma.[/quote:804f7d9771]Dan zou er ondertussen wel een oplossing op internet te lezen zijn. Het enige wat ik in die richting tegenkwam is WLM2011, als je die niet al hebt... http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/officeversion_other-word/sending-e-mail-directly-from-word-with-windows-7/d31fe71f-8dcc-49d5-a41f-6061aa9851fb
Link naar reactie
Rosturp, Alle dank voor je advies. Eindelijk de boel aan de praat gekregen!!!!! Outlook had ik inderdaad al verwijderd. Bij je laatse bericht zag ik ineens dat je over versie WLM2011 begon. Ik werkte nog steeds met WML2009. Het WLM programma wordt niet automatisch ge-update zoals je besturingsprogramma en office. Ik heb WLM 2011 geinstalleerd (eerst even een back up van alle berichten en accounts). WLM2009 werd keurig opgewaardeerd naar 2011. De computer vraagt bij eerste keer openen: als standaard instellen. Dit gedaan. Vervolgens wilde het nog niet lukken in Word en Excel. Je moet in het configuratiescherm bij Standaardprogramma's nog eens aangeven dat WLM gekoppeld moet worden aan alle programma's die daar om vragen. Dit ondanks dat er al staat dat het volledig gekoppeld is!!!!!! Nu werkt het probleemloos.[b:56c1bd9ad4] Iedereen dank en doe er je voordeel mee![/b:56c1bd9ad4] :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...