Ga naar inhoud

kan niet in de bios komen


anoniem

Aanbevolen berichten

ik kan niet meer in de bios komen met windows opstarten krijg je een scherm voor bios setup f 2 of boot volgorde f 8 ik heb alle f jes al geprobeerd maar wat ik ook probeer hij start gewoon op ook met de del knop werkt het niet de opstart werkt traag en blijft lang op het opstartscherm staan voor ik de pc kan gebruiken ben ik meer dan 3 min verder er word niet meer geladen dan mijn antivirus tja en dan de normale windows onderdelen wie weet hoe ik het bios nu kan benaderen en hoe de opstart te versnellen. windows 7 ultimate 64 bit
Link naar reactie
nou dat met het toetsenbord werkt voor geen meter ik heb nu wel door dat de trage opstart van de pc wel te maken heeft met het toetsenbord ik heb geprobeerd om met mijn oude toesenbord op te starten en of in het bios te komen dat was allemaal geen probleem windows start supersnel op en gewoon f2 indrukken en was binnen 30sec in de bios?? ik heb ook gekeken op de website van logitech , kreeg daar ook het verhaal dat sommige pc`s niet goed werken met het toetsenbord om in de bios te komen omdat de f knoppen niet werken[vreemd] dat kon je verhelpen door [jawel] in de bios de legacy voor usb aan te zetten[lukt moeilijk als die f toetsen niet werken] gelukkig had ik mijn oude toetsenbord nog niet weggegooid , anders had ik een probleem ook gaven ze als advies een bios update nou das helemaal een probleem . op de site van packard bell geen update te vinden voor het bios via ami moet je er grof voor betalen en word doorgelinkt naar een andere site waar je weer software moet downloaden die update jou bios en daar moet je voor betalen tja waar dan bios update te zoeken voor mijn pb imedia D7000 de f toetsen werken dus niet ook niet door gebruik van de fn toets of wat voor toetsen dan ook een waardeloos toetsenbord dus de f knoppen kan je niet gebruiken , bios opties kan je niet benaderen , opstart item kan je niet instellen , pc opstarten gaat super traag weg 70 piek of heeft iemand nog een tip
Link naar reactie
zo maar een ideetje, 'k weet niet of het werkt: als je windows opstart, dan kan je eenmaal je windows werkt de F-toets aanzetten (controleer even) en mogelijk 'onthoudt' de computer dit en staat dus bij de volgende opstart de F-toets ingeschakeld en kan je de F-toetsen misschien wèl gebruiken? Als het niet lukt, verlies je er nog niets mee.
Link naar reactie
Het verbaasd mij enigszins dat er nog niemand gevraagd heeft wat je eigenlijk in je bios wilt doen? Zover ik uit je verhaal kan halen is dat je daar je trage opstart probleem wilt oplossen? Ik betwijfel ernstig of je dat in je bios oplost. Denk eerder dat je eens een highjack logje moet maken. of in iedergeval even een HD tooltje gebruiken om je HD te testen.
Link naar reactie
[quote:3655df381d="outlaw99"]Ooit wel eens meegemaakt dat de drivers van een Nedelands Mediion produkt op de duitse medion site stonden.. misschien kun je hier eens zoeken± http://www.medion.com/de/service/download/treiber.php :wink:[/quote:3655df381d] misschien dom van mij , maar wat moet ik met medion ik heb een packard bell pc en een logitech toetsenbord och en wat ik in de bios moest kwou gewoon de opstart volgorde veranderen stond nu op opstarten van cdrom en wou hem op pc zetten[schijf] en als ik iets heb dan wil ik ook graag dat het werkt zoals die f toetsen , en niet alleen om in de bios te komen
Link naar reactie
sorry... imedia even gelezen als medion.... :oops: maar ik heb wel diverse packard bell pc's ter reparatie gehad en de meesten waren niet standaard (stuurprogramma's nodig binnen windows en zelfs tijdens de opstart) nooit standaard toetsenborden gezien bij deze machines.. dus ik denk dat het aan packard bell ligt ipv aan logitech.. m.a.w. packard bell wil geen concurrentie.. ;-) Ook willen bij sommige types de cd laden alléén openen binnen windows en zijn er speciale toetsen nodig om ze te openen bij de opstart. Het openingsscherm van Packard bell wat tijdens het initialiseren van de apparatuur door de bios wordt weergegeven geeft dan aan welke toets er nodig is voor een aktie wanneer je iets wilt... staat dit openings-scherm aan bij jou of staat er niets speciaals op? Bij Packard Bell moet je hier zijn voor downloaden: http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download en met alléén imedia D7000 kun je niet verder zoeken zonder een soort van servicetag nummer heb je dat ook? Ook deze downloadplek van pak en bel is interessant misschien: ftp://ftp.download.packardbell.com/
Link naar reactie
[quote:f0076a8a4d="eduard33"][quote:f0076a8a4d="tomvdlee"]Nog een ideetje: staat USB Legacy Support in het BIOS wel aan?[/quote:f0076a8a4d]leuk idee, maar hoe zet je dat aan als je niet in je bios kan komen? :lol:[/quote:f0076a8a4d] Met zijn oude toetsenbord (als hij die nog heeft) of een ander PS/2 toetsenbord (kan hij anders vast wel van iemand lenen).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...