Ga naar inhoud

Widows XP WDDM service is not running


anoniem

Aanbevolen berichten

Aanvankelijk startte XP op t/m het buroblad, maar zonder snelkoppelingen. Opgestart in veilige modus, geen email, OE, wel internet. Maar Avast werkte ook niet. Althans, de scan was in 1 seconde klaar. Wel gescand met Mbam en Norman, niets gevonden. Daarna reparaties uitgevoerd met Ccleaner en AVG tune up. Hier zijn veel fouten uitgehaald. Opgestart in normale modus, alles werkte m.u.v. email en internet. Opvallend was, dat ook de scanner, Canon, aanvankelijk niet opstartte. Dat gebeurt meestal vlot, nadat het buroblad is verschenen, maar duurde nu erg lang, Torn de scanner was opgestart werkten internet en Avast ook weer. Maar informatie over het WDDM verhaal amper te vinden, uitsluitend engelstalige pagina's onder Google, wat mij ook al opviel. Moet ik iets van WDDM opnieuw installeren? Of kan ik dat terugvinden op mijn XP schijf, officiele schijf. Bericht geschreven, nu trachten de PC opnieuw op te starten en kijken waar het schip strandt. :o
Link naar reactie
Mijnerzijds een aanvulling. PC opgestart, maar bleef weer hangen in een buroblad zonder snelkoppelingen. En de screensaver na verloop van tijd, was niet zichtbaar, gewoom zwart scherm. PC uitgeschakeld opnieuw opgestart en startte als vanouds op en ook de scanner reageerde weer net zo als anders. De PC lijkt nu weer normaal te funktioneren, maar de vraag over WDDM blijft wel staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...