Ga naar inhoud

pc neemt macht over


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows 7 Ultimate 64Bit. Ok... Ik wil iets van D naar C schrijven, begint ie te zeuren over machtiging enzo.. :? Wellicht een fantastische beveiliging voor dummies, maar ik wil gewoon volledig toegang tot mijn HD's. (moet nu niet gekker worden hoor) Nu ben ik bij beveiligings instellingen wezen kijken, maar dan moet je ook minstens ULO gehad hebben? :lol: Kortom, hoe haal ik die idiote beveiliging er af? of moet ik inderdaad alles apart machtigen?
Link naar reactie
[quote:278e8fd7bd="gerben"]Je kunt user account control uitzetten, maar dat maakt de boel ook en stuk minder veilig.[/quote:278e8fd7bd] Valt reuze mee als je een beetje met verstand met je systeem om gaat. Ik heb 'm (UAC) op 2 Win7 systemen al vanaf het begin (bijna 2 jaar) uit staan. Zonder een centje pijn; nog steeds zonder "rommel".... :wink:
Link naar reactie
[quote:3254704266="eduard33"]ja psies. van mij hoeft dat ook niet, zeker niet als me dat beperkingen geeft op mijn eigen systeem[/quote:3254704266] Mocht je nog meer totaaleigenaar van je eigen (Win7) systeem willen zijn, dan is het de moeite om [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=212531&highlight=trustedinstaller]dit draadje[/url] eens door te nemen. Compleet met de verwijzing welke hierin wordt genoemd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...