Ga naar inhoud

KOPIEEREN / PLAKKEN


anoniem

Aanbevolen berichten

HALLO ik heb sinds kort het probleem dat ik soms de funktie , copieeren en plakken niet kan gebruiken in windows xp. home . de tekst word wel blauw ,maar klikj ik op rechts dan komt het venster niet ook rechts klikken en een snelkoppeling naar een site ,of pagina maken gaat niet meer, dan komt gewoon het venster ook niet waar ik het in aan moet klikken . verder kon ik voorheen als ik een nieuwe alinea begon en ik klik dan op enter om een een regel of twee naar beneden te gaan en ik vond dat de ruimte dan te groot was tussen de regels dan drukte ik op de delete knop om een regel naar boven te gaan , ook dat werkt niet meer . mogelijk heb ik een verkeerde handeling gedaan , maar het is behoorlijk irritant , systeem hertsytel werkt niet in dit geval . graag een goed advies , bvd.
Link naar reactie
hallo. het probleem doet zich voor als ik op een pagina ,of site ben ,en ik wil daar een snelkoppeling van op mijn buroblad zetten , ik klik dan rechts , maar het venster komt niet , als ik op mijn buroblad zelf rechts klik is er wel een venster ook een stukje tekst copieeren en plakken gaat niet , de tekst word blauw . maar ook dan verschijnd er geen venster , zelf henb ik het idee dat het in het register zit , maar heb daar geen verstand van . peter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...