Ga naar inhoud

Een computerspel past niet op het scherm -deel buiten beeld.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi computerexperts :) Ik heb een schaakvariant bedacht en was er zo enthousiast over dat ik via scriptlance.com iemand heb ingehuurd om er een desktopspelletje van te maken! Nu heb ik onlangs een betaversie ontvangen om te testen. Helaas is het spel 'te groot'. De onderkant is buiten beeld waardoor het spel niet speelbaar is. Ik kan de window niet resizen of op volledig scherm afspelen. Uiteraard moet dat in de volgende versie gewoon gefixed worden, maar ik hoopte dat jullie misschien een oplossing hebben waardoor ik tussentijds toch kan testen. Volgens mij heeft het iets met resolutie te maken, alleen ik kan de resolutie niet hoger zetten.. en ik snap ook niet alle inns en outs over resolutie. Moet ik de game bv in een andere resolutie runnen of zou alleen de resolutie van de computer aangepast moeten worden? nog wat info: (ik ben nu op werk, dus ik zal thuis nog wat ontbrekende info bijvoegen) - windows 7 - dell laptop met 'breedbeeld' als jullie extra info nodig hebben om tot een antwoord te komen.. let me know! Alvast bedankt! ps: het schaakspel zal, als het helemaal af is, gratis te downloaden zijn van sourceforge!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...