Ga naar inhoud

CHK of FRE?


anoniem

Aanbevolen berichten

Meer info over de verschillende versies hier: http://www.mostiwant.com/blog/download-windows-7-and-server-2008-r2-sp1-standalone-installer-official-direct-download-links/ Beide versies zijn (als ik het goed lees) bedoeld voor ontwerpers, niet voor de gewone gebruiker. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan het gebruik van Windows update. Dan krijg je automatisch de goede updates.
Link naar reactie
Mijn dank. Net als vrouwen, ben ik het liefst baas in eigen buik. [quote:bc8fe12b60="porrelaar"]"CHK is for developers and FRE is for end users or end user workstations." Info: http://www.m5hosting.com/pipermail/sdw2003/Week-of-Mon-20110228/026027.html Persoonlijk laat ik mijn updates liever binnenhalen door Windows update. Dan weet je zeker dat je de goede krijgt. Maar ik neem aan dat jij een goede reden hebt om deze update zo te downloaden.[/quote:bc8fe12b60] :wink:
Link naar reactie
@maanvol: ik heb mijn eerdere bericht aangepast. De informatie daarin (uit de link die door jou nu hierboven gequote wordt) is volgens mij bij nader inzien niet correct. Zowel de CHK als de FRE versie zijn bedoeld voor ontwerpers/programmeurs. Maar misschien ben jij programmeur en wil jij zelf ontworpen programma's testen/debuggen?
Link naar reactie
[quote:f9c692bcd3="porrelaar"]@maanvol: ik heb mijn eerdere bericht aangepast. De informatie daarin (uit de link die door jou nu hierboven gequote wordt) is volgens mij bij nader inzien niet correct. Zowel de CHK als de FRE versie zijn bedoeld voor ontwerpers/programmeurs. Maar misschien ben jij programmeur en wil jij zelf ontworpen programma's testen/debuggen?[/quote:f9c692bcd3] Inderdaad, aan Windows valt nog immer veel te sleutelen. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...