Ga naar inhoud

Windows Office2003


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal Ik heb een CD met Office2003 in dertijd officeel gekocht. Maar omdat ik normaal met Openfooice werk, heb ik MS Office vorig jaar verwijderd. Nu heb ik toch weer Office2003 nodig voor een bepaald programma, dus wil ik Office2003 weer installeren. Maar......... Telkens krijg ik de melding: [b:5e35a59866]Kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer-Service. De oorzaak kan zijn dat U Windows in de veilige modus heeft gestart of dat Windows Installer niet juist is geinstalleerd[/b:5e35a59866] Maar de Windows Installer werkt echter wel, want een ander programma laat zich probleemloos installen, Hoe ik echter de veilige modus kan uitzetten weet ik niet. Misschien kan één van jullie me helpen, of weten jullie hoe ik dit probleem kan handelen. Mvg Jan Filarski
Link naar reactie
Windows versie? Windows XP? Even Googlen op de trefwoorden: [url=http://preview.tinyurl.com/84632l4]kbpubtypekc kbtshoot kberrmsg kbprb[/url] nee geen Klingon :wink: voor MS KB artikel KB315353 om de installer te onregistreren en weer te herregistreren. Mogelijk niet genoeg machtiging over het registeronderdeel: HKEY_CLASSES_ROOT
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...