Ga naar inhoud

.iso bestand laden in virtuele drive lukt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Pc zeker al eens ge-reboot. Alcohol doet het, ImgDisk doet het. Ik zeg: mount image en blader naar een .iso bestand. Als ik dan een.iso selecteer dan wordt iet niet 'opgepakt' maar kan ik alleen nog maar kiezen voor openen enals ik daar op klik krijg ik de melding 'geen zoekresultaten'. Heel vreemd. Ik werk al jaren met deze programma's, maar nu voor het eerst op een nieuwe pc en onder Windows 7 Ultimate.
Link naar reactie
Net gekeken naar de externe harde schijf waar alle iso bestanden op staan. Blijkt dat op die harde schijf heel veel .iso files zijn veranderd in een mapje dat 'naam'.iso heet. Als je dat mapje opent dan zitten er twee files in 1 en 2 genaamd. De iso is gewoon opgedeeld in twee files. Is dit nog te herstellen? En waarom is van een file een map gemaakt?
Link naar reactie
Dat ging mis, bleef hangen. Voorspelde niet veel goeds. Nog wat tooltjes geprobeerd maar uiteindelijk belangrijkste van de schijf gehaald, schijf opnieuw geformatteerd, bestanden weer terug gezet. Nog steeds een raadsel hoe de externe schijf opeens Fat geworden is. Zal er toch op zijn minst toestemming voor moeten hebben gegeven. In ieder geval is het weer in orde alleen niet zo al sik wilde. bedankt voor je hulp Gerben!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...