Ga naar inhoud

Apparaatbeheer in windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn (usb) muis doet het ineens niet meer. Usb hosts verwijderd en na het opstarten opnieuw geinstalleerd na het inpluggen van mijn muis start het installeren en krijg ik de melding "gereed voor gebruik " Echter de muis pointer is vastgevroren op het beeldscherm en beweegt niet Wat mij opvalt is in apparaatbeheer twee mappen "onbekend" In de eerste zit "Generic PnP monitor" In de tweede zittten 38 verschillende folders Na Unistall en herstart worden deze opnieuw geinstalleerd maar komen op dezelfde plaats, Ze hebben allemaal een icoon met een blauw vraagteken. Geen idee of dit wat mijn muis probleem te maken heeft. Windows 7 geeft geen problemen aan, Scannen op malware en virussen is negatief. Het werken met mouse keys is verschrikkelijk onhandig !!!!!! Wie heeft een idee hoe ik mijn muis terug krijg? Heb mijn muis geprobeerd op een andere PC en daar werkt hij goed Desktop PC Moederbord M4N68T-M V2 celeron 3 GB
Link naar reactie
[quote:0b612571d3="xamryba"]Wat mij opvalt is in apparaatbeheer twee mappen "onbekend" In de eerste zit "Generic PnP monitor" In de tweede zittten 38 verschillende folders Na Unistall en herstart worden deze opnieuw geinstalleerd maar komen op dezelfde plaats, Ze hebben allemaal een icoon met een blauw vraagteken. [/quote:0b612571d3] Bovenstaand, apparaat beheer, sinds wanneer is dat? De onbekende mappen met name 38 verschillende folders? Het lijkt me een rare installatie vooral als je geen virussen en malware vindt. eens met vorige schrijf, herstelpunt terugzetten of een image backup terug waarbij apparaatbeheer er goed uit ziet. Heb je die niet dan Opnieuw Win7 erop zetten met format, daar denk ik aan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...