Ga naar inhoud

Defragmentatievraagje


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn externe harde schijf is flink gefragmenteerd, het fragmenteren gaat erg lang duren zie ik nu hij aan het defragmenteren is. Nu heb ik misschien een domme vraag. Als ik een sterk gefragmenteerde map of mappen heb op mijn externe harde schijf en ik verplaats deze naar een nieuwe harde schijf komt de map dan netjes gedefragmenteerd op de nieuwe harde schijf door deze knip en plak actie?
Link naar reactie
[quote:9045e281c9="derkdejong"]als je gewoon bestanden kopieert, worden ze op het nieuwe medium allemaal keurig achter elkaar geplaatst, dus zonder fragmentatie.[/quote:9045e281c9] Als ik het goed voorheb klopt dit als je inderdaad met een NIEUW medium begint. Kopieer je echter naar een schijf waar al een boel bestanden op staan, dan (dacht ik) komen de bestanden gewoon op de 'lege plekken' tussen andere bestanden te staan - al dan niet opnieuw gefagmenteerd (maar ànders en minder gefragmenteerd dan op de schijf van waaruit je kopieert)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...