Ga naar inhoud

Windows 7: Foutcode 0x81000037 bij backup maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik krijg sinds enkele weken steeds de volgende melding in Windows 7: "Kon de schaduwkopie niet lezen op een van volumes waarvan een back-up wordt gemaakt. Controleer de gebeurtenislogboeken op relevante fouten. (0x81000037)." Als ik op deze melding ga Googlen vind ik dit artikel van Microsoft waar ik eerlijk gezegd niet al te veel van begrijp: [url]http://support.microsoft.com/kb/973455[/url]. Kan een van jullie me wellicht helpen om van deze foutmelding af te komen? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie
[quote:be3a2032ab="joep d."]Als virusscanner gebruik ik McAfee Antivirus Plus, en heb daarmee al enkele keren een complete scan laten uitvoeren. Daarbij heeft McAfee niets gevonden. Ik heb zojuist MalwareBytes een volledige scan laten doen, en daar kwam ook niets uit. Ik zal zometeen een HijackThis log plaatsen.[/quote:be3a2032ab] Post dat log dan wel bij Beveiliging,dan wordt je log eerder gelezen. Edit: ik zie dat je dat al gedaan hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...