Ga naar inhoud

Langzaam tot geen internet op Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit sinds een paar dagen met een redelijk raar probleem op de laptop van mijn vader. Sinds kort vertoont het internet namelijk wat rare kuren. De laptop verbindt namelijk wel met het internet en geeft ook aan dat het signaal uitstekend is. Toch duurt het laden van een website ontzettend lang, zo lang dat in 10 minuten geen enkel element uit de website wordt weergegeven ondanks dat IE, Chrome etc. wel zeggen dat ze aan het laden zijn. Het internet werkt dus niet. Mail haalt hij daarentegen wel binnen ook al duurt dit ontzettend lang. Het internet lijkt het dus wel te doen maar niet heel snel. In veilige modus met netwerkmogelijkheden werkt alles wel heel snel en doet alles het gewoon. Daarom dachten ik en andere aan een virus. McAfee vindt echter niks en verder zijn er ook geen 'symptomen' van een virus. Mijn vader dacht dat Dragon Dictation het probleem was maar dat bleek het ook niet te zijn na een de-installatie. Laatste wat nog wel worth-mentioning is, is dat het internet wel werkt op alle andere computers en devices in huis. Weten jullie toevallig wat het probleem hier kan zijn, drivers, virussen of iets anders? Alvast heel erg bedankt! Freek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...