Ga naar inhoud

backup op D schijf, schijf vol


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Een aantal weken geleden heb ik een medion md 98761 van de aldi gekocht. Fijne laptop, maar ik heb nu toch een probleem. Bij het instellen van windows kwam i bij het gedeelte ''backuppen''. Ik had hem ingesteld op backuppen op de D schijf ( De d partitie was al aangemaakt, 50 gb) Heeft het nut om op de D schijf te backuppen? Leuk een aardig, maar op een gegeven moment was de schijf vol. Nu krijg ik telkens meldingen dat de schijf vol is. Nu wil ik die schijf graag opruimen. De 'halve' backup eruit gooien en even een goede backup maken op (ik denk een externe hd?) Nu weet ik niet welke bestanden ik weg kan gooien. Kan iemand mij helpen? Ik heb een printscreen van de schijf D. http://imageshack.us/photo/my-images/696/dschijf.png/ Alvast bedankt, Groeten Nick
Link naar reactie
Een backup op een andere partitie is beter dan niks. Maar als de schijf defect zou raken, heb je ook niks meer aan die backup. Op een externe schijf is altijd beter. Verder is de backup functie van windows 7 nog steeds niet geweldig. Deze is traag en levert grote backups op. Ik gebruik zelf paragon backup & recovery, met een externe schijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...