Ga naar inhoud

kan outlook pst niet backuppen foutmelding 0x80070021:


anoniem

Aanbevolen berichten

verder staat in foutmelding: het proces heeft geen toegang tot het bestand, omdat een gedeelte van het bestand door een ander proces in vergrendeld. Normaal kan ik via app data local setting het bestand vinden, maar nu staan de mappen nergens meer zichtbaar, kan alleen via zoekopdracht de locatie vinden en het pst bestand, maar kan het niet kopieren. outlook 2003 en windows 7 Hoe kan ik dit oplossen? Vast bedankt! :D
Link naar reactie
Waarom laat je niet dagelijks automatisch een back-up maken door Outlook zelf? Bij ms even zoeken naar auto backup outlook en dan het tooltje downloaden en installeren. En steeds na 24 uur wordt er bijna automatisch een back-up gemaakt, je hoeft alleen maar op Ja te klikken. Hier de link: http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=8b081f3a-b7d0-4b16-b8af-5a6322f4fd01 Ik werk er al heel lang mee en werkt allemaal heel goed.
Link naar reactie
neen, herstelpunt laat data als pst-bestanden ongemoeid, en dat is maar goed ook.... wat je kan doen: start op in veilige modus, maak een kopie van je pst op een andere locatie, start vervolgens opnieuw op in normale modus. ga via configuratiescherm naar programmaas en onderdelen, selecteer ms office en kies herstel (soms ook: wijzigen en dan herstel) optie.
Link naar reactie
Bedankt voor de snelle reacties, ik heb automatische backup tool geinstalleerd en de reservekopie van het pstbestand in een andere (wel zichtbare) map gezet. deze reservekopie kon ik zonder problemen kopieren naar externe opslag. :D Had al even gegoogled hoe ik 'in veilige modus' :-) kan opstarten...held.. Blijkt gelukkig niet al te spannend te zijn, maar de eerste geprobeerde optie heeft al gewerkt. Dus hartelijk bedankt!
Link naar reactie
Het kopiëren van een PST bestand moet eigenlijk altijd mogelijk zijn, tenzij er een programma actief is met dit bestand en het formaat wijzigt. Door alle onnodige programma's en processen te beëindigen moet het mogelijk maken om het PST bestand te kopiëren. Controleer het formaat van het bestand eens, indien deze boven de 1.8GB uit komt wordt het tijd deze op te schonen gezien dit het maximale formaat is. Als het PST bestand beschadigd is kun je deze met SCANPST.EXE repareren, zoek op dit bestand via de verkenner.
Link naar reactie
Heb net gekeken, pst is 2,02 GB...ahum...zal maar eens wat gaan opschonen dan Heb SCANPST.EXE uitgevoerd, er zijn idd fouten gevonden, toen ik op herstellen drukte liep de boel vast (hulpprogramma reageerde niet, gebeurt ook wel vaker dat outlook vastloopt) Hulpprogramma afgesloten. Scan nog een keer opnieuw gedaan, blijft vastlopen. Ik ga t nog even proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...